czwartek, 26 grudnia 2013

Fundacja "Pomagam"

Cześć Kochane! 
Dziś jednak nie dałam radę biegać bo kompletnie byłam zalatana ,bo byłam u koleżanki i siedziałam dość sporo :c Jest mi niezmiernie przykro ,że nie zrealizowałam swojego planu :o 
Ale cóż może jutro się pozbieram do kupy po wielkiej kłótni i zerwaniu przyjaźni. Zapewne wiecie co to znaczy PRZYJACIEL ale gdy my nie widzimy to nas obgaduje bez skrupułów.
Jestem kompletnie załamana tym ,że ludzie są tacy!
Ale cóż świata nie zmienię. Miałam napisać Christmas challenge ale nie miałam zbytnio czasu.. A teraz wracam do tej Fundacji!

Została zorganizowana akcja rozmowa z Lucy i Weroniką na skype ale musimy wypełnić jeden warunek. Warunkiem jest to ,że musimy wysłać sms o treści "Pomagam" pod numer 7126 koszt takiego sms'a to jedynie 1,26zł :) Warto brać udział ,ponieważ każda Lucynators o tym marzy no i pomagamy chorym dzieciom ;*) Szlachetny cel wymyśliły te dwie wspaniałe nastolatki! A żeby nie było przekrętów trzeba wysłać filmik ,że wysyłasz sms na skype weroniki. Jej skype to weronika.karwowska9 .. :-] Bierzecie udział w fundacji? Ja raczej tak bo to moje marzenie ,żeby rozmawiać z Lucy *,* 

Już skończyłam post informujący o akcji z Lucy i Werą ;) 
Więc wystarczy się pożegnać :* Oczekujcie trzeciego posta :* Paa


1 komentarz:

  1. świetna akcja! oby jak najlepiej wyszła :)

    podoba mi się tutaj, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń