sobota, 11 stycznia 2014

Obecna :*

Hej kochane :*
Ostatnio przyznam sama ,że nie miałam czasu na napisanie posta a więc żaden post przez kilka dni się nie pojawił. Przepraszam was mocno jeżeli czekaliście ;* Już nigdy tak nie zrobię i w zamian na przeprosiny jeżeli pod tym postem znajdą się pytania do tagu zwierzęcy przyjaciel to zabiorę się do pisania :) Zdjęcia są w coraz lepszej jakości i to mnie cieszy bo sobie postanowiłam, że zero zdjęć z kamerki internetowej no jeszcze nie są idealne bo mój telefon to nie jest niestety lustrzanka lecz cóż sądzę ,że i taki tak zdjęcia są lepsze niż z kamerki. Ogółem ten post nie ma tematyki jest taki nie zaplanowany tylko z minuty na minute napisany. Ten post jest wyjątkowo krótki bo rzeczywiście dużo tematów na post przychodzi mi do głowy w nocy a niestety nie zawsze przed snem mogę odpalić laptopa i zacząć pisać post ,ponieważ z laptopa korzystam wraz z siostrą co mnie bardzo denerwuje bo ona często ogląda filmy na laptopie a ja wtedy jestem mega wkurzona bo muszę z telefonu korzystać na szczęście już nie długo z naprawy odbiorę tableta. A i chciałabym poruszyć temat mojej religii na blogu bo może was to interesować.Jeżeli chciałabyś żeby temat mojej religii pojawił się tu na blogu to napisz w komentarzu :) Każdy komentarz czytam a więc przydadzą mi się wasze pomysły i czego oczekujecie na blogu :* A teraz mykam i czekam na komentarze. Miłego dnia słoneczka!


3 komentarze:

  1. Czekam na tag ;D

    Miłego weekendu! ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również czekam na tag :)
    Zapraszam ;> www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia śliczne:)
    Bardzo lubię Twojego bloga. Trzymaj się!:*


    http://jaczaandjacza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń