sobota, 4 stycznia 2014

♥50 faktów o mnie♥

Hi flowers ♥ Dziś przyszłam do was z tagiem : 50 faktów o mnie♥  Mam nadzieje ,że wytrwacie i przeczytacie wszystko. Ogólnie miałam dziś dodać Tag: mój zwierzęcy przyjaciel ale raczej ten post to zostawię na inny dzień a teraz zajmiemy się faktami ,ponieważ za wiele o mnie nie wiecie ♥ Zaczynaam:
♥1. Na instagramie nazywam się Merylcia
♥2.Chciałabym nagrywać na yt.
♥3. Boję się pająków i żab.
♥4. Mam tumblr'a ,którego nie używam.
♥5. Zakochałam się w języku Szwedzkim
♥6. Uwielbiam pisać posty lecz czasem brak mi czasu.
♥7. Uczę się grać na gitarze.
♥8. Mam chęć do nauczenia się j.Szwedzkiego.
♥9. Moja najlepsza przyjaciółka to Lucynatorka Wiktoria.
♥10. Mam dużo przyjaciół.
♥11. Nie umiem rysować ;c
♥12. Koocham pić herbatę.
♥13. Inspiruje mnie Lucja.
♥14. Lubię tańczyć i śpiewać choć mi nie wychodzi.
♥15. Nie przestane blogować! N.I.G.D.Y
♥16. Blogowanie jest moim całym życiem
♥17. Posiadam bloga od 15 Grudnia.
♥18.Staram się o współprace.
♥19. Lubię czytać wasze blogi.
♥20. Zawsze się kłócę bez powodu a potem przepraszam.
♥21.Lubię słowa takie jak: ever, never say never, forever itd. :) 
♥22. Czasami używam słów których nie rozumiem np.Angielskie :D
♥23. Chciałabym prowadzić bloga z siostrą :) 
♥24. Tak właściwie to nie mam swojego psa bo mam wspólnego z sis.
♥25. Lubię nowe designy na moim blogu *,*
♥26. Uwielbiam naleśniki z twarogiem i polewą truskawkową ;3
♥27. Czasami bawię się w obs za obs. 
♥28. Kiedy widzę ,że jest coraz więcej obs. to zawsze ryczę z radości ♥
♥29.Uwielbiam kolor różowy , niebieski.
♥30. Często się kłócę z siostrą.
♥31.Zazwyczaj mam bałagan w pokoju.
♥32. Popełniam błędy ortograficzne :) 
♥33. Prawdopodobnie będę mieszkać w szwecji.
♥34. Mam dużo marzeń których nie da się spełnić.
♥35. Marzę o zawodzie modelki.
♥36.Uwielbiam H&M, reserved, ♥
♥37.Mój telefon to Sony Xperia J st26i
♥38. Szybko psuje telefony , tablety i laptopy ;/
♥39. Nie znam się na przerabianiu zdjęć .
♥40. Chciałabym mieć psa shih-tzu 
♥41. Nie mam szczęścia do kotów.
♥42.Każdy mój kot uciekł jednego ukradli mi ;c
♥43. Mam dwie siostry
♥44. Lubię do późna spać :D
♥45.Lubię rozmawiać przez skype.
♥46. Kocham psie konkursy :D
♥47. Mój pies ma fanpage ;d
♥48. Prowadziłam kiedyś bloga .
♥49. Miałam własny kanał na yt.
♥50. Uwielbiam pisać posty :* 

A więc skończyłam 50faktów i czas na zabranie się do sprzątania w pokoju :))

♥Wspaniały blog na dziś♥
            - http://juliestyle1.blogspot.com/




4 komentarze:

  1. Mnie też inspiruje Lucy <3 Nominowałam Cię do LBA, więcej na moim blogu http://magdaandmadzia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję Cię do LBA :) reszta u mnie na blogu http://grazyna2326.blogspot.com/2014/01/czesc-nie-byo-mnie-to-hohohoh-wiele.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ty masz bloga od 15, a ja od 16 tylko, że mój ma już 2 lata ;p

    OdpowiedzUsuń