niedziela, 15 grudnia 2013

Hello December

Witam was moje śnieżynki *,*

Dziś na blogu powitamy grudzień!
Ja uwielbiam grudzień ,ponieważ jest dużo białego puchu no i w grudniu ten czas świąteczny.. Jak wiecie przywitanie grudnia wiąże się ,że na blogu pojawi się świąteczny nagłówek no i zmiany w desingu a także ,że będziemy mieć różne posty związane z świętami i zimą myśle ,że będzie to magiczny czas na blogu..Moim świątecznym marzeniem jest to że gdy wejdę 24 grudnia będę mieć dużo obserwatorów. Jak wiecie nie chce zmuszać do obserwowania mojego bloga lub coś w tym stylu ja chce żeby obserwacje wywodziły się z tego ,że po porostu podoba się wam jak piszę posty i wiele innych. Kończąc temat o grudniu to zapowiadam wam już 18 grudnia "Winter tag" i jak wiecie żeby ten tag zrobić potrzebuje pytania związane z zimą, grudniem .Więc już dziś pod tym postem możecie pisać pytania a ja na wszystkie odpowiem osobiście w poście :) Jeżeli was to interesuje to dziś będą dwa posty bo jak wiecie co wyszło z tamtym blogiem zostało mi tylko nadrabiać na "New Blogu"
No i oczywiście jeśli macie pomysły na posty lub jakie posty byście chcieli zobaczyć na blogu to również możecie pisać pod postem a ja postaram się o to by ten post został opublikowany :) 




Życzę miłego dnia i oczekujcie nowego postu..Buźka :* 



4 komentarze:

  1. Też uwielbiam grudzień , powodzenia w prowadzeniu bloga i dużo obserwatorów 24 grudnia życzę ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post!:)
    obserwujemy?
    http://aga-aggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie piszesz <3 Na pewno będę do Ciebie częściej zaglądać ♥

    OdpowiedzUsuń